۱۳۸۷ آذر ۷, پنجشنبه

20- ستاره


1- دیشب باز با دختر خانم هندی هم صحبت شدم. گفت هر شب به ورزشگاه می آید و مرا از نگرانی در آورد! از بس که هر دفعه که رفته ام او را دیده ام. از من که سعی می کردم در سونا درس بخوانم(!) پرسید: ستاره تولدت چیست؟ من هم که بین سالهای چینی و ماه های هندی (به گمونم؟) گیج شده بودم، تاریخ تولدم را به او گفتم. کمی فکر کرد و گفت: سرطان یا همان کنسر. تایید کردم. از قیافه اش حدس زدم که از کنسری ها زیاد هم خوشش نمی آید. یک کم بعد هم خودش به این موضوع اعتراف کرد!

2- یکی از دوستان صمیمی ام در دبیرستان هم همین طور بود. هم به این قضایا زیادی اعتقاد داشت، هم از کنسری ها خوشش نمی آمد و هم این موضوع را بیشتر از صد دفعه جلوی من گفته بود! یعنی توصیه می کرد که با متولدین تیر (من) و آبان دوست نشوید!!

3- به شخصه دو نفر را از نزدیک می شناسم که روز تولدمان یکی است. ما سه نفر به سختی شباهتی با هم داریم.

4- ؟؟؟
پ.ن. من معمولا در مورد تمام پست های قبلی فکر می کنم. اگر در مورد هر کدام نظری داشتید، حتما همان جا یادداشت کنید. فقط بی زحمت به من هم اطلاع بدهید. ممنون.

هیچ نظری موجود نیست: