۱۳۸۷ تیر ۴, سه‌شنبه

مادری دارم بهتر از برگ درخت *

مامان جونم سلام

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

می خواستم که روز زن و مادر را به شما تبریک بگم اما هر چی فکر مي کنم که چه جوري مي شه از شما تشکر کرد و اين روز رو بهتون تبريک گفت، عقلم کار نميکنه که نمی کنه! فقط اينو مي تونم بگم که خدا ما رو (من و برادرم) خيلي دوست داشته که شما رو مامانمون کرده. يه مامان صبور و مهربون و از خود گذشته و و نرم و نازک و خوشبو!

من بعضي وقتا که تصمیم می گیرم خوب باشم مي بينم که آخرش که خیلی زحمت بکشم يک کم شبيه شما مي شم. توي خيلي از آدم ها مخصوصن دوستای جوونم ميبينم که ميخوان يه جوري بشن که از ماماناشون بهتر باشن ولي من مي خوام همون جوري بشم که مامانم بوده. البته اگر بتونم!

و اين به نظرم يعني لطف خدا، که ماماني براي آدم قرار بده که آدم هميشه بهش افتخار کنه و الگو قرارش بده، هم از نظر اخلاق هم درايت هم موفقيت هم همه چي.

من شما رو مي بوسم و از ته دلم آرزو مي کنم که کاشکي يه جوري بشه که بيشتر از سالي يکي دو دفعه همديگرو ببينيم. بعدش هم تا روي منبر هستم!! ازتون معذرت مي خوام که حالا که از آب و گل در اومديم گذاشتيم و رفتيم.

بازم ممنون. خدا نگه دار
*سهراب سپهری

هیچ نظری موجود نیست: