۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

بانو در سفر

بانو رفته بود سفر. در سفر هر روز دست کم یک موضوع جدید برای نوشتن در این صفحه توجه اش را جلب می کرد، که در فواصل پیاده روی هایش در ذهنش جمله هایش را هم مرتب می کرد. بعد وقتی می رسید هتل و می نشست پشت کامپیوترش و با اینترنت مجانی هتل می رسید به این صفحه، ناگهان تمام جملات و موضوعات محو می شدند و ذهنش پاک می شد و بسیار وبلاگ می خواند و خسته می شد و از نوشتن پشیمان می گردید. این بود مختصری از دلایل برای بانوی پر از حرف الان که نمی داند از کجا شروع کند.

همان طور که در معرفی بانو در گوشه صفحه آمده است، وی در حین کار تمام وقتش، نیمه وقت مشغول به تحصیل است. این علم آموزی به گونه ای است که خود بانو جزوات و کتاب ها را مطالعه می کند و یک مشق مفصل از موارد مطالعه شده تحویل می دهد و سپس یک هفته می رود سر کلاس فشرده. در این هفته امتحان می دهد و برایش یک پروژه صنعتی تعریف می شود که در یکی دو ماه بعدی باید تحویل بدهد. در کل دوره ده درس باید بگیرد که هر کدام از این کلاس ها به ترتیب در شش دانشگاه مختلف در بریتانیای کبیر برگزار می شوند. این است که گه گاهی بانو می رود سفر.

هفته پیش رفته بودم ساتامپتون*. نکات سفر را دوست دارم در یک پست شماره دار تحت عنوان سفر بانو بنویسم به همراه عکس هایی که دارم. بعدها برای خودم خاطره خواهد بود، امیدوارم برای شما هم مفید باشد.

و در آخر، بدانید و آگاه باشید که بانو بدون درس خواندن و امتحان دادن، بانو نیست!

*
Southampton

هیچ نظری موجود نیست: